27 Aralık 2016 Salı

Evanescence-Hello

Herkese yeniden merhaba:)
Bugünkü şarkı hikayemiz Evanescence grubunun Hello şarkısı.Bu grubu lise zamanında çok dinlerdim ve bu şarkıda çok dinlediklerim arasındaydı.Bana huzur veren bir yanı var bu şarkının.


Şarkının hikayesine gelecek olursak;grubun solisti Amy Lee'nin kardeşi sara hastasıdır ve sürekli nöbetler geçirmektedir.Bir gün Lee'nin annesi kardeşini banyo yaptırırken bir iki dakikalığına dışarı çıkar.O sırada Lee'nin kardeşi nöbet geçirir ve boğularak ölür.Amy Lee'de kardeşini anmak için bu şarkıyı yazar.Konserlerinde Amy Lee'ye bu şarkıyı söylemesi için para teklif etmelerine rağmen Lee bu teklifleri geri çevirir.Bu şarkı Evanescence'in canlı performanslarında çalmadıkları tek şarkıdır.


Şarkının Sözleri:

Playground schoolbell rings,again
(Oyun sahası,okul zili çalıyor,yine)
Rainclouds come to play,again
(Yağmur bulutları oynamaya geliyor,yine)
Has one told you she's not breathing?
(Kimse sana söylemedi mi o nefes alamıyor?)
Hello,l'm your mind,giving you someone to talk to...Hello...
(Merhaba,ben senin zihninim,sana konuşacak birini veriyorum...Merhaba...)
If l smile and don't believe
(Eğer gülümsersem ve inanmazsam)
Soon l know l'll wake from this dream
(Biliyorum yakında bu rüyadan uyanacağım)
Don't try to fix me
(Beni tamir etmeye çalışma)
I'm not broken
(Ben kırgın değilim)
Hello,l'm the lie living for you so you can hide...
(Merhaba,ben senin için yaşayan yalanım,böylece saklanabilirsin)
Don't cry
(Ağlama)
Suddenly l know l'm not sleeping
(Aniden biliyorum ki uykuda değilim)
Hello,l'm still here,all that's left of yesterday
(Merhaba,hala burdayım,dünden kalan tek şey olarak)

Bu şarkımızın hikayesi de böyleydi.Umarım beğenirsiniz:)Hoşçakalın.

1 yorum:

  1. abi öyle bir şarkı ki her dinlediğimde tuyler diken diken olur hikayesi ayrı dramatik çok guçlu bir karakter olduğunu her haliyle yansıtıyor Amy

    YanıtlaSil