23 Aralık 2016 Cuma

Duman-Bal

Herkese merhaba:)
Bugünkü şarkı hikayemiz Duman grubunun Bal şarkısı.Birçoğunuz belki bu şarkının hikayesini biliyordur.Birde ben yazmak istedim.


Duman grubunun solisti Kaan Tangöze ilk albümünün çıkacağı gün sevgilisiyle tartışır.Akşamına da ilk konserleri vardır.Kaan sevgilisinin de konsere geleceğini ve ona yazdığı şarkıları okuyarak kendisini affettireceğini düşünür.Konser başlar.Kaan, Ahu'ya yazdığı şarkıları birer birer söylemeye başlar.Kaan sevgilisini göremez ama hala orada olduğunu düşünerek şarkılarına devam eder.Konser biter ve Kaan Tangöze sevgilisini kulise beklerken grubun diğer üyeleri acı haberi Kaan'a verirler.Ailevi problemlerinden ötürü psikolojisi bozuk olan Ahu konser başlamadan önce intihar etmiştir.
Kaan Tangöze bu olaydan sonra evine kapanır.Çok uzun süre kimse dışarıya çıkaramaz.Grubun o zaman ki menajeri Murat Akad Kaan'ın koyu bir Fenerbahçe'li olduğunu bildiğinden Kaan'ı zorla 2002'de ki Fenerbahçe-Galatasaray derbisine götürür.O maçı Fenerbahçe 6-0 kazanır.Kaan ise biraz daha gün ışığına çıkmaya başlamıştır.Kaan Tangöze ikinci albümlerindeki Kırmış kalbini,Ah,Manası yok,Elimdeki saz yeter canıma,Haberin yok ölüyorum şarkılarını da Ahu'ya yazmıştır.Kaan Tangöze için Bal şarkısı diğerlerinden daha farklıdır ve grup bu şarkıyı hiçbir konserinde çalmaz.


Şarkının Sözleri:

Aşkım sen benim canımsın
Kanıma karışmış kanın
Söyle kimlerden kaçarsın
Boşuna durmadan ağlarsın

Yavrum sen benim balımsın
Tadına alışmış canım
Aaah güzel kuşum gir kanıma
Ben zaten sarhoşum

Nerdesin...Sevgilim...

Söyle nerdesin bal
Artık benlesin bal
Söyle nerdesin bal
Artık benlesin bal

Artık sen benim canımsın 
Canlı kalan tek yanımsın

Bu şarkının hüzünlü hikayesi de böyleydi.Keşke kimse sevdiklerini kaybetmese ve şarkılar bu kadar hüzün taşımasa.Ama bunlar hayatta var ve herkes sevdiklerini kaybediyor.Döngü böyle.Neyse çok uzatmayayım.Umarım beğenirsiniz:)Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder