27 Aralık 2016 Salı

Erciyes Üniversitesi

Herkese yeniden merhaba:)
Başlıktan da anlaşılacağı üzere bugün sizlere bir şarkı hikayesinden değil Erciyes Üniversitesi'nden bahsedicem.Diyeceksiniz ki ne alaka bu kız şarkıların hikayelerini yazıyordu.Haklısınız bende sizin yerinizde olsam aynı şeyi derim.Fakat Erciyes Üniversitesi'nde okuyorum ben ve sizlere Üniversite'mden bahsederek gelmek isteyenlere yardımcı olur diye yazmak istedim.


Erciyes Üniversitesi 1978 yılında Kayseri Üniversitesi adı altında kuruldu.Üniversite adını şehrin 15 km. güneybatısında yer alan Erciyes Dağından alıyor.Üniversite toplam 16 fakülte,4 yüksek okul,7 meslek yüksek okulu,7 enstitü,5 bölüm,16 araştırma merkezi ve araştırma uygulama hastanesi ile hizmet veriyor.Üniversite kampüsü oldukça geniş bir alana yayılmıştır.Merkezi bir konumdadır.Ulaşım oldukça kolaydır.Otobüs ve tramvayla ulaşım imkanı vardır.Erciyes Üniversitesi,akademik performans sıralamasına göre 2016 yılı itibariyle Türkiye'de akademik performans açısından 9. sırada yer alıyor.


Bu arada ben Erciyes Üniversitesi İletişim Faültesi'nde okuyorum.Fakültemi,hocalarımızı seviyorum.Eğitiminden oldukça memnunum.Aranızda gelmeyi düşünenler varsa tavsiye ederim Üniversitemi ve fakültemi.


Umarım yazımı beğenmişsinizdir ve faydalı olmuştur.Dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım Üniversitemi.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere:)Hoşçakalın.

1 yorum: